مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

آموزش نرم افزار 3D Max در معماری

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۱ ب.ظ

آموزش نرم افزار 3D Max در معماری

آموزش نرم افزار 3D Max در معماری کاربرد بسیار بالایی دارد و دانشجویان معماری می توانند برای انجام طرح های داخلی خود از این نرم افزار کمک بگیرند.

با یادگیری نرم افزار 3D Max می توان انواع طراحی های داخلی، خارجی و یا سه بعدی را به راحتی انجام داد.

نرم افزار 3D Max با قابلیت ها و افزونه های ویژه ای که دارد کار را برای هنرجویان بسیار راحت نموده به طوری که می توان هر آنچه که در ذهن خود دارند به کمک این نرم افزار طراحی نمایند.

آموزش نرم افزار 3D Max فقط برای دانشجویان معماری نمی باشد و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.

برای شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max هنرجویان می توانند از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام نمایند.

آموزش نرم افزار 3D Max در معماری

هدف از آموزش نرم افزار 3D Max

از این برنامه معماران و گرافیست ها می توانند به پیش نمایش مدل ها و بناهایی که هنوز ساخته نشده اند بپردازند و آن ها را به کمک این نرم افزار طراحی نمایند.

یکی دیگر از کاربرد های این برنامه تبدیل پلان های ساده به شکل سه بعدی می باشد که می توان آن را به طور طبیعی مشاهده کرد.

همان طور که گفتیم به کمک این برنامه می توان انواع طراحی های داخلی و خارجی را انجام داد به طوری که تمامی جزییات، اشکالات و نقاط قوت آن را می توان بررسی کرد.

نرم افزار 3D Max امروزه کمک بسیار زیادی به طراحان و معماران کرده است به طوری که باعث به تحول عظیم در طراحی صنعتی شده است.

برای شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید.

همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 66933379 – 66929920  تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

  • hamid ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی