مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ب.ظ

کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max

کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max در موسسات مختلف آموزشی برگزار می شود که یکی از این موسسات مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد.

اکثر هنرجویان به این دلیل مجتمع فنی تهران را انتخاب می کنند که معتبرترین مدرک در کشور را دارد و همچنین دوره های متعددی در این مجتمع برگزار می شود.

یکی از این دوره ها که هر ساله به دلیل استقبال هنرجویان برگزار می شود، کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max می باشد.

کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max در یک دوره ی 100 ساعته برگزار می شود و برای شرکت در این دوره نیاز به گذراندن پیش نیازی نمی باشد.

اکثر مخاطبان کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max دانشجویان معماری، گرافیک و هنر می باشند که حداقل باید به یکی از نرم افزارهای طراحی تسلط کامل داشته باشند.

کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max

نرم افزار 3D Max

نرم افزار 3D Max یک نرم افزار طراحی می باشد که با آن می توان انواع طراحی های داخلی، خارجی، سه بعدی و صنعتی را ترسیم کرد.

به کمک نرم افزار 3D Max طراحی ها را می توان به راحتی و جزییات بیشتری ترسیم و همچنین می توان ان را به صورت سه بعدی طراحی کرد.

امروزه نرم افزارهای طراحی به کمک طراحان آمده است به طوری که برای انجام هر کاری می توانند ابتدا آن را شبیه سازی نمایند.

کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

برای شرکت در کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max می توانید از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام نمایید تا شامل تخفیفات این مجموعه شوید.

پس از اتمام این دوره به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران که مورد تایید شرکت های خصوصی و دولتی می باشد، ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی