مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

آموزش فتوشاپ برای معماری

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۱۸ ب.ظ

آموزش فتوشاپ برای معماری

آموزش فتوشاپ برای معماری به صورت جداگانه برای دانشجویان معماری و افرادی که با معماری سر و کار دارند در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد.

با شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ برای معماری می توانید به کمک نرم افزار فتوشاپ کارهای معماری خود را طراحی و ویرایش نمایید.

شما با نرم افزار فتوشاپ می توانید طرح ها و کارهای خود را رنگ آمیزی، برش و تغییر اندازه، ترکیب، ویرایش و نور آن را تنظیم نمایید تا به آن چه که می خواهید، به دست آورید.

یکی از ویژگی های مهم نرم افزار فتوشاپ این است که می توانید اندازه های خود را بر حسب سانتی متر، میلیمتر، اینچ و پیکسل اندازه بگیرید.

همچنین نرم افزار فتوشاپ تمامی فرمت های ذخیره سازی تصاویر از جمله GIF، PNG، JPEG و TIFF پشتیبانی می کند و فرمت اختصاصی این نرم افزار PSD می باشد.

آموزش فتوشاپ برای معماری

رنگ هایی که فتوشاپ پشتیبانی میکند

  • LAB
  • RGB
  • CMYK
  • Bitmap
  • سیاه و سفید

ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ برای معماری

علاقمندان به یادگیری آموزش فتوشاپ برای معماری می توانند به صورت آنلاین و از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایند تا شامل تخفیفات این مجموعه شوند.

به دلیل استقبال هنرجویان دوره های آموزش فتوشاپ برای معماری هر ساله زیر نظر اساتید با تجربه و مجرب در این مجموعه برگزار می گردد و این دوره ها جزو پر مخاطب ترین دوره های این مجموعه به شمار می رود.

پس از گذراندن دوره ی آموزش فتوشاپ برای معماری به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه که مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد، ارائه می شود.

هنرجویان می توانند با این مدرک به سرعت وارد بازارکار شده می توانند مشغول به کار شوند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و تاریخ شروع با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی