مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

آموزش فتوشاپ برای طراحان

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۳۹ ب.ظ

آموزش فتوشاپ برای طراحان

آموزش فتوشاپ برای طراحان و تمامی افرادی که علاقمند هستند نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرند، در مجتمع فنی تهران نمانیدگی انقلاب برگزار می گردد.

شرکت در این دوره ها برای عموم آزاد می باشد و به دلیل استقبال هنرجویان دوره ی آموزش فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی به شمار می رود.

جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ برای طراحان می توانید به سات مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده تا شامل تخفیفات این مجموعه شوید.

آموزش فتوشاپ برای طراحان

نرم افزار فتوشاپ

همان طور که می دانید نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار تخصصی طراحی می باشد که با آن می توانید انواع تصاویر و عکس ها را ویرایش و یا طرح کنید.

فتوشاپ از محصولات شرکت ادوبی می باشد که به دلیل استقبال میان طراحان، برترین نرم افزار طراحی و ویرایش عکس به شمار می رود و تاکنون هیچ نرم افزار به اندازه ی فتوشاپ کارآمد نبوده است.

یکی از ویژگی های نرم افزار فتوشاپ این است که محاسبات آن بر حسب پیکسل می باشد و برعکس نرم افزار ایلاستریتور که بر حسب ریاضی محاسبه می شود.

نرم افزار فتوشاپ با قابلیت ها و پلاگین هایی که دارد می تواند هر جلوه ای را خلق کند و همین امر موجب شده تا محبوب ترین نرم افزار گرافیکی در بین طراحان باشد.

ثبت نام دوره های آموزش فتوشاپ برای طراحان

جهت ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایید که در روش اینترنتی دوره ها شامل می شود.

پس از گذراندن دوره ی آموزش فتوشاپ به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود که معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و تاریخ شروع آن ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی