مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳ ب.ظ

آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ کاربردی می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید.

به دلیل استقبال زیاد هنرجویان، دوره های آموزش فتوشاپ جزو پرطرفدارترین دوره های این مجموعه به شمار می رود و هر ساله این دوره ها در این مجتمع برگزار می گردد.

برای یادگیری آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی و حرفه ای به گذراندن هیچ پیش نیازی لازم نمی باشد و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

مخاطبان دوره آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

همان طور که گفتیم شرکت در این دوره ها برای افراد آزاد می باشد اما اغلب هنرجویان دانشجویان رشته های هنر، عکاسی، گرافیک و معماری می باشند.

تمامی دانشجویان رشته های هنر، گرافیک و عکاسی باید حتما به یکی از نرم افزارهای طراحی و ویرایش عکس تسلط داشته باشند که نرم افزار فتوشاپ کاملترین نرم افزار در این زمینه می باشد.

آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

ویژگی های نرم افزار فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کامل برای ویرایش و طراحی عکس و تصاویر می باشد و یکی از پر مخاطب ترین محصولات شرکت ادوبی حساب می شود.

این نرم افزار به دلیل ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد در بین طرفداران خود بسیار محبوب می باشد و امروز این نرم افزار حرفه ای ترین نرم افزار برای ویرایش و طراحی تصاویر می باشد.

ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

به دلیل استقبال هنرجویان دوره های آموزش فتوشاپ به سرعت در حال پر شدن می باشد و برای شرکت در این دوره ها پیشنهاد می کنیم که همین الان ثبت نام کیند.

پس از گذراندن دوره های آموزش فتوشاپ به هنرجویان از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه ارائه می شود که با آن می توانند جذب بازارکار شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و تاریخ شروع آن ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی