مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

۱۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۱
مرداد

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای برای آن دسته از افرادی که می خواهند این نرم افزار را به صورت کامل یاد بگیرند، در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد.

هدف از برگزاری دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای این است که هنرجویان به صورت کامل به نرم افزار فتوشاپ تسلط پیدا کنند.

با یادگیری کامل نرم افزار فتوشاپ، هنرجویان می توانند برای خود یک کسب و کار راه بیندازند و حتی می توانند در شرکت های مورد نظر استخدام شوند.

فتوشاپ یک نرم افزار کاربردی در زمینه ویرایش و طراحی تصاویر می باشد و با این نرم افزار می توان طراحی های فوق العاده ای انجام داد.

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای

چه کارهایی می توان با نرم افزار فتوشاپ انجام داد؟

نرم افزار فتوشاپ با قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد می تواند هر تصویری را ویرایش یا طراحی کند به طوری تغییرات قابل تشخیص نباشد.

با نرم افزار فتوشاپ می توان انواه طراحی ها مانند طراحی بنر، طراحی پوستر، طراحی بروشور و حتی ویرایش تصاویر را به راحتی انجام داد.

نرم افزار فتوشاپ بیشتر به کسانی کمک می کند که با کارهایی مانند عکاسی، گرافیگ، هنر و ... سروکار دارند.

ثبت نام در دوره های جدید آموزش فتوشاپ

دوره های جدید آموزش فتوشاپ برای آن دسته از افرادی که نتوانستند در دوره ی قبلی ثبت نام کنند می باشد و شما می توانید همین حالا ثبت نام نمایید.

به دلیل استقبال هنرجویان، دوره های آموزش فتوشاپ جزء محبوب ترین دوره ها این مجتمع می باشد و به سرعت در حال تکمیل ظرفیت می باشد.

یکی از موضوعات مهمی که وجود دارد این است که مدرکی که از مجتمع فنی تهران دریافت می کنید، معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود.

این مدرک دو زبانه می باشد و با آن می توانید به راحتی وارد بازارکار شوید و می توانید آن را به شرکت های دولتی و خصوصی ارائه دهید.

  • hamid ahmadi
۲۸
مرداد

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ عکس

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ عکس در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و آن دسته از افرادی که نتوانستند در این دوره ها شرکت نمایند، می توانند همین حالا ثبت نام کنند.

این دوره ها هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد و به دلیل استقبال هنرجویان، این دوره ها به سرعت در حال پر شدن می باشد.

به دلیل کاربردی بودن نرم افزار فتوشاپ، بسیاری از افراد علاقمند به یادگیری آن می باشند و برای یادگیری آن باید در دوره  آموزش فتوشاپ عکس به صورت کامل شرکت نمایند.

نرم افزار فتوشاپ با قابلیت ها و افزونه هایی که دارد، کار را برای طراحان بسیار آسان کرده است و با آن می توان هر عکسی را ویرایش کرد.

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ عکس

 

بازارکار طراحی با فتوشاپ

کسانی که به این حرفه تسلط پیدا کردند، می توانند حداقل با انجام کارهایی نظیر طراحی پوستر، طراحی بنر، طراحی بروشور تبلیغاتی و ویرایش عکس و تصاویر یک کسب و کار برای خود ایجاد کنند.

همچنین می توانید با مدرکی که از مجتمع فنی تهران دریافت می کنید به شرکت هایی که کارهای گرافیکی انجام می دهند مراجعه نمایید.

مدارک مجتمع فنی تهران معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و شما می توانید با آن وارد بازارکار شوید.

نحوه ثبت نام در دوره آموزش فتوشاپ عکس

برای شرکت در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توانید به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام به ثبت نام نمایید.

در روش آنلاین شما می توانید با مراجعه به تقویم آموزشی سایت، اقدام به ثبت نام نمایید تا شامل تخفیفات این مجموعه شوید.

در روش حضوری شما باید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید و با مشورت کارشناسان می توانید در دوره مورد نظر خود اقدام به ثبت نام نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ شروع کلاس ها و نحوه برگزاری دوره آموزش فتوشاپ عکس می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • hamid ahmadi
۲۷
مرداد

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، برای آن دسته از افرادی که به دلیل تکمیل ظرفیت نتوانسته اند در این دوره ها شرکت نمایند.

به دلیل استقبال هنرجویان برگزاری دوره آموزش فتوشاپ هر ساله مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود و این دوره ها به سرعت در حال تکمیل شدن می باشد.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هنوز موفق نشدید در دوره های آموزش فتوشاپ شرکت کنید، می توانید همین حالا از طریق سایت اقدام به ثبت نام نمایید.

شما می توانید از طریق سایت و به صورت آنلاین در دوره های آموزش فتوشاپ ثبت نام کنید تا شامل تخفیفات مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شوید.

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ

فتوشاپ چیست

فتوشاپ یک نرم افزار تخصصی ویرایش و طراحی عکس می باشد که توسط شرکت ادوبی وارد بازار شده و در حال حاضر در دسترس عموم قرار دارد.

با ظهور نرم افزار فتوشاپ، تمامی کارهای گرافیکی و طراحی را طراحان با این نرم افزار انجام می دهند و این نرم افزار در این زمینه بسیار کاربردی می باشد.

در گذشته که نرم افزارهای طراحی وجود نداشت، طراحان با کاغذ و قلم طراحی می کردند که ویژگی های خاص خود را داشت.

اما امروزه با وجود نرم افزارهای طراحی و گرافیکی از جمله نرم افزار فتوشاپ، می توان تمامی طراحی ها را با کیفیت عالی انجام داد.

مخاطبان دوره آموزش فتوشاپ

تمامی کسانی که علاقمند به یادگیری نرم افزار فتوشاپ می باشند، می توانند در این دوره ها شرکت کنند و نیاز به گذارندن پیش نیازی نمی باشد.

دانشجویان هنر، گرافیک و عکاسی که باید به یکی از نرم افزارهای گرافیکی تسلط داشته باشند می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

ثبت نام در دوره آموزش فتوشاپ

جهت ثبت نام می توانید همین حالا با مراجعه به تقویم آموزشی سایت، در کلاس مورد نظر ثبت نام نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ برگزاری دوره آموزش فتوشاپ می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

  • hamid ahmadi
۲۶
مرداد

دوره آموزش فتوشاپ عکس

برای شرکت در دوره آموزش فتوشاپ عکس هنرجویان می توانند به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایند تا این دوره ها با امکانات ویژه پشت سر بگذارند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مجهز به پیشرفته ترین امکانات آموزشی می باشد و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.

اگر به صورت آنلاین و از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام کنید، شامل تخفیفات این دوره ها می شوید.

به دلیل استقبال هنرجویان، دوره آموزش فتوشاپ عکس به یکی از پرطرفدارترین دوره های این مجموعه تبدیل شده است و هر ساله این دوره ها برگزار می گردد.

دوره آموزش فتوشاپ عکس

نرم افزار فتوشاپ

با یادگیری نرم افزار فتوشاپ شما می توانید انواع طراحی های عکس مانند طراحی پوستر، طراحی بنر تبلیغاتی، ویرایش عکس و طراحی عکس را انجام دهید.

هنرجویان پس از گذراندن این دوره می توانند با نرم افزار فتوشاپ یک کسب و کار کوچک راه بیندازند و می توانند واردبازار کار شوند.

امروزه تمامی طراحان حداقل به یکی از نرم افزار های گرافیکی از جمله فتوشاپ، افترافکت، 3D Max، کورل دراو و ایلااستریتور تسلط داشته باشند.

یکی از ویژگی هایی که نرم افزار فتوشاپ دارد این است که این نرم افزار متخص ویرایش و طراحی عکس می باشد و قابلیت ها و افزونه های کاربردی دارد.

ثبت نام در دوره آموزش فتوشاپ عکس

جهت شرکت در این دوره ها می توانید به دو صورت حضوری و آنلاین اقدام به ثبت نام نمایید و در روش آنلاین شامل تخفیفات سایت می شوید.

دوره های آموزش فتوشاپ در دو دوره ی آموزش فتوشاپ و آموزش فتوشاپ برای معماری برگزار می شود که می توانید در دوره ی مورد نظر ثبت نام نمایید.

پس از گذراندن دوره های فوق به هنرجویانی که دوره ها را با موفقیت پشت سر گذاشته اند یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به آن ها ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و نحوه برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

  • hamid ahmadi
۲۴
مرداد

آموزش فتوشاپ تخصصی در تهران

جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ تخصصی در تهران می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله دوره های آموزش فتوشاپ تخصصی را در تهران و زیر نظر کارشناسان با تجربه و مجرب برگزار می نماید.

به دلیل استقبال هنرجویان، دوره های آموزش فتوشاپ به پر مخاطب ترین دوره ی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تبدیل شده است.

جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ تخصصی می توانید از طریق سایت این مجموعه اقدام به ثبت نام نمایید تا شامل تخفیفات سایت شوید.

دوره های آموزش فتوشاپ مخصوص افرادی می باشد که کارهای طراحی و گرافیکی انجام می دهند و برای شرکت در این دوره نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی نمی باشد.

آموزش فتوشاپ تخصصی در تهران

بازارکار طراحی با فتوشاپ

افرادی که در دوره های آموزش فتوشاپ شرکت می کنند، می توانند پس از گذراندن این دوره مشغول به کار شوند و برای خود یک کسب و کار را بیندازند.

بسیاری از افراد هستند که به نرم افزار فتوشاپ مسلط هستند ولی نمی توانند با آن کسب درآمد کنند ولی به راحتی می توان با این نرم افزار به پول برسید.

شما در ابتدا می توانید با طراحی بنر های تبلیغاتی، بروشور، پوستر های تبلیغاتی و طراحی عکس و تصاویر به یک درآمد ابتدایی برسید و سپس می توانید کار خود را گسترش دهید.

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار تخصصی در حوزه ویرایش و طراحی تصاویر است که از محصولات شرکت ادوبی می باشد و آخرین نسخه آن در سال 2017 به بازار آمده است.

ارائه مدرک معتبر پس از پایان دوره

هنرجویان پس از گذارندن دوره های آموزش فتوشاپ از مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه دریافت می کنند که می توانند با آن وارد بازارکار شوند.

مدارک مجتمع فنی تهران معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و این مدرک ها مورد تایید شرکت های خصوصی و دولتی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزش فتوشاپ تخصصی در تهران و نحوه برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

  • hamid ahmadi
۲۳
مرداد

دوره های جدید آموزش فتوشاپ

جهت شرکت در دوره های جدید آموزش فتوشاپ می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید تا شامل تخفیفات این مجموعه شوید.

دوره های جدید آموزش فتوشاپ به دلیل استقبال هنرجویان برگزار می گردد و این دوره ها به سرعت در حال تکمیل ظرفیت می باشد و پیشنهاد می کنیم که همین حالا ثبت نام نمایید.

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کاربردی و تخصصی در زمینه ویرایش و طراحی عکس می باشد که با آن می توانید هر نوع تصویری را ویرایش یا خلق نمایید.

قابلیت ها و افزونه های نرم افزار فتوشاپ این نرم افزار را خاص کرده است و آخرین و کاملترین نسخه ی آن در سال 2017 وارد بازار شد و در حال حاضر در دسترس همه قرار دارد.

با نرم افزار فتوشاپ می توان کارهای گرافیکی مانند طراحی بنر، طراحی بروشور، طراحی پوستر و طراحی عکس را به راحتی انجام داد.

برای این که بتوانید تمامی کارهای فوق را انجام دهید، باید در دوره های آموزش فتوشاپ شرکت داشته باشید تا به یک طراح واقعی تبدیل شوید.

دوره های جدید آموزش فتوشاپ

دوره های جدید آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

دوره های جدید آموزش فتوشاپ زیر نظر اساتید با تجربه و مجرب برگزار می گردد و این کلاس ها در یک دوره ی 60 ساله برگزار می گردد.

پس از گذراندن دوره ی آموزش فتوشاپ به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود که با آن می توانند وارد بازارکار شوند.

هنرجویان مدرکی که از مجتمع فنی تهران دریافت می کنند، معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و این مدرک ها مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و تاریخ برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آموزش نرم افزار 3D Max

بلیچینگ

کامپوزیت

  • hamid ahmadi
۲۰
مرداد

آموزش فتوشاپ از صفر تا صد

آموزش فتوشاپ از صفر تا صد برای علاقمندان در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود و این دوره ها در یک دوره ی 60 ساعته زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می گردد.

به دلیل مجهز بودن سیستم های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، اکثر هنرجویان این مجموعه را برای گذراندن دوره ی آموزش فتوشاپ و همچنین دیگر دوره ها انتخاب می کنند.

آموزش فتوشاپ از صفر تا صد به هنرجویان کمک می کند تا تمامی نکات این نرم افزار را به خوبی یاد بگیرند تا به یک طراح واقعی تبدیل شوند.

امروزه نرم افزار فتوشاپ به کمک طراحان آمده به طوری که می توانند عکس ها و طرح های خود را به کمک این نرم افزار ویرایش نمایند.

آموزش فتوشاپ از صفر تا صد

مخاطبان دوره آموزش فتوشاپ

تمامی افرادی که علاقمند به یادگیری نرم افزار فتوشاپ می باشند می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند و برای شرکت در این دوره نیاز با گذراندن هیچ پیش نیازی نمی باشد.

علاوه بر دوره ی آموزش فتوشاپ، یک دوره ی مجزا با عنوان آموزش فتوشاپ برای معماری برگزار می شود که مناسب دانشجویان معماری می باشد.

نرم افزار فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ از محصولات شرکت ادوبی می باشد که کاملترین ورژن آن در سال 2017 وارد بازار شد و در حال حاضر در دسترس عموم قرار دارد.

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کاملا تخصصی برای ویرایش و طراحی عکس می باشد که با آن می توانید انواع پوستر، بنر و بورشور را طراحی نمایید.

ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ

جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ از صفر تا صد می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید.

پس از گذراندن دوره ی آموزش فتوشاپ از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان یک مدرک دو زبانه اهدا می شود که با آن می توانند به سرعت جذب بازارکار شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

  • hamid ahmadi
۱۹
مرداد

آموزش فتوشاپ پوستر

آموزش فتوشاپ پوستر یکی از آن شغل هایی است که می توان با آن به سرعت به پول رسید اما در این زمینه باید حرفه ای باشید تا بتوانید یک پوستر خوب طراحی کنید.

برای یادگیری آموزش فتوشاپ پوستر می توانید در دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت کنید تا این حرفه را در یک دوره ی 60 ساعته یاد بگیرید.

آموزش فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران می باشد و در حال حاضر این دوره ها به سرعت در حال پر شدن می باشد.

آموزش فتوشاپ پوستر

طراحی پوستر

طراحی پوستر یک کاره سلیقه ای و حرفه ای می باشد و با انجام این کار می توانید یک کسب و کار راه بیندازید تا به پول برسید.

برای طراحی پوستر شما به یک نرم افزار گرافیکی نیاز دارید که نرم افزار فتوشاپ بهترین و کامل ترین نرم افزار طراحی به شمار می رود.

نرم افزار فتوشاپ از محصولات شرکت ادوبی می باشد و این نرم افزار فقط برای طراحی و ویرایش عکس می باشد و با قابلیت هایی که دارد به یک نرم افزار تخصصی تبدیل شده است.

بسیاری از افراد هستند که به نرم افزار فتوشاپ تسلط کامل دارند اما نمی دانند که چطور و چگونه می توانند از آن پول در بیاورند.

برای شروع کار می توانند پوسترهای تبلیغاتی، بنر، بروشور یا عکس های مختلفی را ویرایش یا طراحی کنند تا خود را در این کار ثابت کنند.

شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ پوستر

برای یادگیری نرم افزار فتوشاپ شما می توانید به موسسات مختلفی مراجعه نمایید اما مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب این دوره ها را زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می کند.

همچنین پس از پایان دوره ها به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود که با آن می توانند وارد بازارکار شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری دوره ها و تاریخ شروع آن ها می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

  • hamid ahmadi
۱۷
مرداد

آموزش فتوشاپ عکس

جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ عکس می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید تا این دوره ها زیر نظر اساتید با تجربه آموزش ببینید.

دوره های آموزش فتوشاپ عکس به دلیل وجود بازارکار فراوان هر ساله جزو دوره های پر مخاطب مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب محسوب می شود.

برای یادیگری فتوشاپ برای عکس، باید نرم افزار فتوشاپ را به خوبی بلد باشید و به تمامی افزونه ها و قابلیت های آن مسلط باشید.

با یادگیری نرم افزار فتوشاپ شما می توانید در زمینه ی طراحی و ویرایش عکس فعالیت نمایید و یک کسب و کار باری خود راه بیندازید.

به علت کاربردی بودن این نرم افزار شما می توانید بلا فاصله بعد از یادگیری انواع پوسترها، بنرها، بروشور و عکس های تبلیغاتی را طراحی نمایید.

بازارکار طراحی و ویرایش عکس و تصاویر همیشه داغ بوده است و تا کنون توانسته افراد زیادی را به خود جذب نماید.

نرم افزار فتوشاپ که یک نرم افزار تخصصی در زمینه ویرایش و طراحی عکس می باشد از محصولات شرکت ادوبی می باشد.

پیشنهاد می کنیم که هر چه زودتر در دوره های آموزش فتوشاپ عکس ثبت نام کنید زیرا این دوره ها به سرعت در حال پر شدن می باشد.

آموزش فتوشاپ عکس

ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ عکس

این دوره ها هر ساله در یک دوره ی 60 ساعته برگزار می شود و شرکت برای تمامی علاقمندان آزاد می باشد و نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی نمی باشد.

پس از گذراندن دوره های آموزش فتوشاپ عکس به هنرجویان از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه ارائه می شود که این مدرک مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و نحوه برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

  • hamid ahmadi
۱۶
مرداد

آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ کاربردی می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید.

به دلیل استقبال زیاد هنرجویان، دوره های آموزش فتوشاپ جزو پرطرفدارترین دوره های این مجموعه به شمار می رود و هر ساله این دوره ها در این مجتمع برگزار می گردد.

برای یادگیری آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی و حرفه ای به گذراندن هیچ پیش نیازی لازم نمی باشد و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

مخاطبان دوره آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

همان طور که گفتیم شرکت در این دوره ها برای افراد آزاد می باشد اما اغلب هنرجویان دانشجویان رشته های هنر، عکاسی، گرافیک و معماری می باشند.

تمامی دانشجویان رشته های هنر، گرافیک و عکاسی باید حتما به یکی از نرم افزارهای طراحی و ویرایش عکس تسلط داشته باشند که نرم افزار فتوشاپ کاملترین نرم افزار در این زمینه می باشد.

آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

ویژگی های نرم افزار فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کامل برای ویرایش و طراحی عکس و تصاویر می باشد و یکی از پر مخاطب ترین محصولات شرکت ادوبی حساب می شود.

این نرم افزار به دلیل ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد در بین طرفداران خود بسیار محبوب می باشد و امروز این نرم افزار حرفه ای ترین نرم افزار برای ویرایش و طراحی تصاویر می باشد.

ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

به دلیل استقبال هنرجویان دوره های آموزش فتوشاپ به سرعت در حال پر شدن می باشد و برای شرکت در این دوره ها پیشنهاد می کنیم که همین الان ثبت نام کیند.

پس از گذراندن دوره های آموزش فتوشاپ به هنرجویان از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه ارائه می شود که با آن می توانند جذب بازارکار شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و تاریخ شروع آن ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

  • hamid ahmadi