مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۶
فروردين

آموزش icdl | همه چیز در مورد مهارت‌های هفت‌گانه

 

 

آموزش icdl از آن چیزهاست که هر کس حداقل یک بار به گوشش خورده و بعد پی‌اش را گرفته یا نگرفته! اما اگر گوگل شما را به این صفحه رسانده، معنی‌اش این است که این‌بار قصد دارید حسابی پی یادگیری icdl را بگیرید و بالاخره این آموزش و یادگیری را به سرانجام برسانید! اما خب عجله نکنید! نمی‌خواهیم همه‌چیز را سخت و پیچیده کنیم! بگذارید مقاله را با یک داستان شروع کنیم!

 

رستم کارمند یک شرکت بزرگ بود و روزهایش را با رسیدگی به پرونده‌ها و کاغذهای اداری می‌گذراند. کم‌وبیش از کارش راضی بود و سعی می‌کرد وظایفش را هرچه بهتر انجام دهد. همه چیز داشت برای آقا رستم داستان ما خوب پیش می‌رفت تا این‌که یک روز یکی دو جعبه سفید و سنگین داخل اتاقش آوردند و پس از یک ساعت تلاش، با سیم به هم وصل‌شان کردند و گفتند رایانه جدید مبارک! هرچه از تعجب و ترس آقا رستم بگوییم کم گفته‌ایم، مخصوصا وقتی فهمید باید با زیروبم این رایانه آشنا شود و کارهایش را به کمک جعبه عجیب انجام دهد.

 

جهت آموزش حضوری ICDL در مجتمع دانش و فناوری بامداد که دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای و همچین سازمان استخدامی کشور می‌باشد که میتواند مدارک معتبر جهت ارائه به هر سازمان دولتی و غیر دولتی صادر نمایید از اینجا ثبت نام در کلاس اقدام نمایید

 

هفت ‌خوان یادگیری مهارت icdl

مهارت هفتگانه

آقا رستم چند روزی را با دوستان و همکاران مشورت کرد. حتی با مدیر قسمتی که در آن کار می‌کرد صحبت کرد تا شاید رایانه را از اتاقش ببرند و بتواند کارهایش را مثل گذشته، خودش دستی و با قلم و دفتر و ماشین‌حساب انجام دهد. اما از آقا رستم اصرار و از مدیر انکار!

رستم که حسابی فکرش مشغول بود یک شب خواب دید که لباس جنگی پوشیده و افتاده به جان کامپیوتر شرکت اما همین‌که شمشیر کشید تا حریف را به دو قسمت مساوی و یا حتی نامساوی تقسیم کند، کامپیوتر با یک صدای بلند و رسا فریاد زد: رستم دست نگه‌دار! اگر بتوانی از هفت‌خوانی که می‌گویم بگذری، آن‌وقت در پایان خوان هفتم منتظرت می‌نشینم و هرکاری که بخواهی برایت انجام می‌دهم؛ طوری که توی شرکت کسی به گرد پایت هم نرسد! رستم که حسابی وسوسه شده بود پرسید کدام هفت خوان؟!

کامپیوتر گفت: تو باید از هفت‌خوان مهارت‌های ICDL را عبور کنی!

داستان که به این‌جا رسید رستم با وحشت از خواب پرید. مدتی فکر کرد تا توانست نام مهارت‌هایی را که در خواب شنیده بود، به‌یاد بیاورد. از فردای آن روز هم که دید راهی جز هم‌نشینی با رایانه ندارد، عزمش را جزم کرد تا اطلاعاتی در مورد مهارت‌های icdl به‌دست بیاورد و یادگیری را شروع کند. اگر می‌خواهید از جزئیات دوره icdl باخبر شوید و ببینید کار آقا رستم در نهایت به کجا کشید، تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

 

دوره آموزش ICDL چه دوره‌ای است

ICDL مخفف International Computer Driving Licence است و به‌معنی گواهی‌نامه بین‌المللی کاربری رایانه است. رستم پس از پرس‌وجو فهمید، قرار است در هفت مرحله با مهارت‌های اصلی رایانه آشنا شود تا پس از آن بتواند گلیم خودش را از آب بیرون بکشد.

زمانی که رستم با کاربردها و ویژگی‌های مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر آشنا شد، توی دلش کمی هم افسوس خورد که چرا تا امروز چنین چیزی به گوشش نخورده بوده و الان هم این همه مقاومت نشان داده است. از بحث آقا رستم و پشیمانی‌اش که بگذریم، این شما و این ویژگی‌های دوره ICDL :

  • با یادگیری مهارت‌های هفت‌گانه، می‌توانید با رایانه‌تان به‌صورت حرفه‌ای کار کنید و به نیازهای خودتان یا شرکت و اداره‌ای که در آن کار می‌کنید، به بهترین نحو پاسخ دهید.
  • برای شرکت در دوره‌های icdl ، قرار نیست پیش‌نیاز خاصی داشته باشید. در این دوره‌ها مهارت‌های کامپیوتری از ابتدا آموزش داده می‌شوند.
  • آموزش‌ مهارت‌های icdl، در هفت مرحله 130 ساعته انجام می‌شود. این گواهی‌نامه در 149 کشور جهان اعتبار دارد. این روزها در کل دنیا هیچ مدرک کامپیوتری به‌اندازه icdl ، اعتبار ندارد.
  • مدرک ICDL مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و می‌توان آن را در تمام اداره‌ها و شرکت‌های دولتی یا خصوصی ارائه کرد.

 

چرا باید icdl را یاد بگیریم؟

مهارت های icdl

  • این روزها رقابت برسر شغل نفس‌گیر شده است. هرچه مهارت‌های بیشتری داشته باشید، شانس‌تان برای پیدا کردن یک شغل خوب، بیشتر می‌شود. بنابراین باید تا می‌توانید رزومه قوی‌تری بسازید و مهارت‌های بیشتری یاد بگیرید. گواهی‌نامه icdl یکی از مدارکی است که می‌تواند وزنه‌ی رزومه‌تان را تا حد زیادی سنگین و پربار کند.
  • اگر بخواهید در یکی از اداره‌ها یا شرکت‌های داخلی استخدام شوید باید آشنایی کافی با کامپیوتر داشته باشید. اگر دوره‌های icdl را بگذرانید، بدون‌شک کسی در مورد مهارت‌های رایانه‌ای‌تان شک نمی‌کند و چند پله از کسی که این گواهی‌نامه را ندارد جلوتر خواهید بود.
  • فرقی نمی‌کند بخواهید ایران بمانید یا از کشور خلرج شوید. درهر حال گواهی‌نامه icdlبه دردتان خواهدخورد. برای کار در خارج از کشور می‌توانید مدرک icdl را ترجمه کنید و همراه‌تان ببرید؛ چون همان‌طور که گفتیم این مدرک در 149 کشور اعتبار دارد و می‌توانید روی کارایی‌هایش حساب کنید.
  • اگر در شرکت یا اداره‌ای کارمند هستید ولی هنوز گواهی‌نامه icdl ندارید، در سریع‌ترین زمان ممکن برای گذراندن این دوره‌ها اقدام کنید؛ چون اگر روزی بخواهید به ارتقای شغلی فکر کنید این مدرک کامپیوتری به کمک‌تان خواهد آمد.
  • جدا از بحث کار و شغل، این آموزش‌ها برای دانش‌آموزان، دانشجویان، خانم‌های خانه‌دار و… هم مناسب است. قرار نیست مهارت‌های icdl فقط به درد کارمندان بخورد. حتی اگر جزء کسانی هستید که گاهی گذرتان به کامپیوتر می‌افتد باز هم از مزایای این دوره‌ها بهره خواهید برد.

 

در این دوره چه چیزهایی آموزش داده می‌شود؛ هفت‌خوان آقا رستم

  • hamid ahmadi