مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۲
ارديبهشت

زبان برنامه نویسی چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، کامپیوترها دستورالعملی را درک می‌کنند که به شکل و نحوه‌ی خاصی نوشته شده‌ باشد. یک زبان برنامه‌نویسی راهی برای یک برنامه‌نویس فراهم می‌کند تا دستوراتش بتواند توسط یک کامپیوتر درک و اجرا شود.

آشنایی بیشتر با زبان‌های برنامه‌نویسی : آموزش برنامه نویسی

 

چرا آموزش برنامه نویسی مزایای زیادی دارد؟

حالا، بعد از دانستن همه چیز در مورد برنامه‌نویسی، سوال اصلی که باید پاسخ داده شود این است که چرا باید برنامه‌نویسی کامپیوتر را یاد بگیرید؟

برنامه نویسی چیست؟

برنامه‌نویسی یک سرگرمی : با استفاده از برنامه‌نویسی، شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه‌تان را بنویسید، وبلاگ شخصی، صفحه پروفایل، یک سایت شبکه اجتماعی مانند Facebook، یک موتور جستجو مانند گوگل یا یک پلت فرم تجارت الکترونیکی مانند سایت Amazon را داشته باشید، این همه تنوع و توانایی جذاب نیست؟ تصور کنید که بازی خود را خلق کرده و آن را در فروشگاه بازی قرار داده‌اید و هزارن نفر آن را خریده‌اند. یا با طراحی وبسایت برای شرکت‌ها درآمد خوبی بدست آورده‌اید.

ستون فقرات یک شرکت فن‌آوری : ستون فقرات شرکت‌های فن‌آوری امروزی مانند گوگل، فیسبوک، مایکروسافت، اپل، آمازون، و بسیاری دیگر، برنامه‌های کامپیوتری عظیمی هستند که با همکاری هزاران برنامه نویس ماهر نوشته شده‌اند. اگر هوش تجاری بالایی داشته باشید، باید بدانید که برنامه‌ نویسی می‌تواند به ایجاد یک شرکت بزرگ فن‌آوری کمک کند.

حقوق خوب : تقریباً در سراسر جهان حقوق برنامه نویس‌ها به خوبی پرداخت می‌شود. برنامه نویس‌های برتر در دنیا هر ساله میلیون‌ها دلار درآمپ کسب می‌کنند. بعضی از شرکت‌ها برای حفظ برنامه نویس‌ها پیشنهاد می‌کنند که حقوق آنها را در هر سال ۱۰۰،۰۰۰ دلار افزایش دهند. که این درآمد بالا نیز می‌تواند انگیزه‌ی بسیار بزرگی برای یادگیری برنامه نویسی باشد.

  • hamid ahmadi