مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

آموزش بک لینک سازی

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۲۴ ب.ظ

آموزش بک لینک سازی - آموزش 5 نکته طلایی و روش ساختن بک لینک

آموزش سئو بک لینک سازی اول از همه، لازم است که بدانیم " بک‌لینک" چیست. مهم‌ترین نکته درک این است که بک‌لینک چگونه کار می‌کند. بک‌لینک نوعی offpage seo است.


در آموزش بک لینک سازی اول از همه، لازم است که بدانیم " بک‌لینک" چیست؟ و مهم‌ترین نکته درک این است که بک‌لینک چگونه کار می‌کند. بک‌لینک نوعی offpage seo است و سایت شما را با وب سایت‌های خارجی مرتبط می‌کند که این سایت‌ها حاوی لینک‌ به سایت شما هستند. به عبارت دیگر، هنگامی که کاربران از سایت‌های دیگر بازدید می‌کنند، بک‌لینک‌ها آنها را به سایت شما هدایت خواهند کرد. پس بک‌لینک‌ها برای اهداف SEO به منظور بهینه‌سازی یک وب سایت به روش های مختلفی استفاده می‌شوند.

 

قبل از آموزش سئو بک لینک سازی لازم است تا شما با ساختار لینک و ویژگی بک لینک آشنا شوید.

ویژگی لینک‌

یک لینک عادی دو نوع ویژگی قابل درک برای سئو و ربات های گوگل دارد.

  1. ویژگی لینک Nofollow : این لینک‌ها از کاوش موتورهای جستجو جلوگیری می‌کند. در ابتدا، این ویژگی nofollow با دستور تگ مربوط که در لینک چسبانده می شود کار می‌کند، که برای کنترل منعطف‌تر ربات‌های جستجو، برای هر لینک به طور مجزا در نظر گرفته می‌شود. این عمل در بک لینک‌های خارجی به نوعی لینک از یک سایت به سایت دیگر بدون اعتبار از سایت لینک دهنده می باشد.

    تمام لینک های nofollow باید اتربیوت rel=”nofollow” را داشته باشند. مثالی از کد HTML لینک nofollow به صورت زیر است:

    <ahref="https://example.com"rel="nofollow">Google</a>

  2. ویژگی لینک Dofollow : ربات‌ها یک لیست از لینک‌هایی که باید رتبه بندی شوند می‌سازند. هدفشان این است که به وسیله‌ی لینک‌ها از یک وبسایت به وبسایت دیگر بروند. و از یک صفحه به صفحه‌ی بعدی. که این برای اهداف سئو بسیار مهم است.

درباره‌ی بک‌لینک‌ سازی

متاسفانه، گرفتن نتیجه از بک‌لینک‌ها ساده نیست و ساخت آنها زمان و تلاش زیادی می‌برد. به همین دلیل دانستن اینکه یک بک‌لینک چگونه می‌تواند سودمند باشد بسیار مهم است.

آموزش بک لینک سازی

آموزش سئو معماری بک‌لینک‌سازی وبسایت

یک معماری قوی و کارآمد سایت می‌تواند تاثیرات بک‌لینک‌ها را بیشتر نشان دهد. با این معماری شما با بک‌لینک‌های کمتر هم نتیجه می‌گیرید. شما باید همزمان با تغییرات وبسایت بک‌لینک‌ها را نیز آپدیت و ارورها را برطرف کنید.
به همین دلیل باید تغییرات وبسایت را هر لحظه در نظر داشته باشید.

مطمئن شوید که محتواهای شما با ارزش هستند

پیشنهاد مقاله: آموزش تخصصی سئو سایت

مطالب باکیفیت در صفحات خود ، به خصوص صفحه اصلی خود ارائه دهید. این تنها کار مهمی است که باید انجام شود. اگر صفحات شما حاوی اطلاعات مفیدی باشد ، محتوای آنها بازدید کنندگان زیادی را به خود جلب می کند و مدیران وب مستر را به پیوند به سایت شما جذب می کند. در ایجاد یک سایت مفید و پر اطلاعات ، صفحاتی را بنویسید که موضوع شما را به روشنی و دقیق توصیف کند. در مورد کلماتی که کاربران برای پیدا کردن صفحات خود تایپ کرده و آن کلمات را در سایت خود قرار دهید ، فکر کنید.

اتصال سایت به سایت شبیه یک هرم یا یک معما است. این سیستم بدون محتوای سایت مناسب غیر ممکن است. محتوای وب سایت با کیفیت پایین تاثیرات SEO را خراب خواهد کرد. شما ممکن است هزار بک‌لینک ، SEO و یک سایت با معماری خوب داشته باشید، اما بدون داشتن محتوای ارزشمند هیچ معنایی نخواهند داشت و نتیجه‌ی مطلوبی نمی‌گیرید.

 

 ۵ نکته طلایی آموزشی برای متصل کردن  بک لینک ها 

این توصیه‌های آسان و موثر به شما کمک خواهند کرد که هر روز ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

۱- لینک‌ها را به هم متصل کنید

متصل کردن بک‌لینک‌ها به این ۳ عامل بستگی دارد:

  • موضوع محتوای عمومی که از طریق آن محتواها به هم متصل می‌شوند.
  • هسته‌ی اصلی لینک‌های پیج
  • تناسب بک‌لینک که دامنه را در بر می‌گیرد.

شما می‌توانید اتصال را با کمک of SEO Trust چک کنید. پیدا کردن بک‌لینکی که برای وبسایت شما مناسب است بسیار مهم است.

ادامه مطلب در نیمکت آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی