مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۱۶ ب.ظ

آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر

آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر برای بسیاری از هنرجویان اهمیت بسیار بالایی دارد و برای خیلی ها مهم است که مدرک خود را از کدام موسسه دریافت نمایند.

آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد و علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.

مدارک دوره های مجتمع فنی تهران معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و مورد تایید شرکت های خصوصی و دولتی هم می باشد و همچنین قابل ترجمه هم می باشد.

به دلیل این که این مدرک معتبرترین مدرک فنی در کشور می باشد، هنرجویان پس از اتمام و تحویل مدرک خود می توانند به سرعت جذب بازارکار شوند.

آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر

آشنایی با نرم افزار فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کاربردی می باشد و امروزه به طراحان کمک بسیار زیادی کرده است و در حال حاضر اکثر هنرجویان خواهان یادگیری این نرم افزار می باشند.

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار تخصصی ویرایش عکس می باشد که توسط شرکت ادوبی ساخته شده است و در حال حاضر نسخه ی 2017 آن در دسترس عموم قرار دارد.

شما با نرم افزار فتوشاپ می توانید انواع عکس ها و تصویر ها را ویرایش و خلق کنید و با استفاده از قابلیت های نرم افزار، می توانید جلوه های زیبایی خلق نمایید.

مخاطبان دوره های آموزش فتوشاپ

دوره های آموزش فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های این مجموعه به شمار می رود و اغلب مخاطبان دانشجویان هنر، معماری و گرافیک می باشند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره های آموزش فتوشاپ برای معماری را به صورت مجزا و مخصوص دانشجویان معماری برگزار می کند.

علاقمندان به یادگیری نرم افزار فتوشاپ می توانند از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایند تا شامل تخفیفات این مجموعه شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی