مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

آموزش فتوشاپ حرفه ای

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۱۲ ب.ظ

آموزش فتوشاپ حرفه ای

برای شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ حرفه ای می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید و این کلاس ها در یک دوره ی 60 ساعته برگزار می گردد.

بسیاری از موسسات دوره های آموزش فتوشاپ را برگزار می نمایند اما مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره های آموزش فتوشاپ حرفه ای را برگزار می کند.

فتوشاپ با امکانات و قابلیت هایی که دارد این نرم افزار را به یک نرم افزار تخصصی جهت ویرایش و طراحی عکس تبدیل کرده است و اکثر افراد برای انجام کارهای طراحی خود از این نرم افزار استفاده می کنند.

اکثر مخاطبانی که در دوره های آموزش فتوشاپ حرفه ای شرکت می کنند، دانشجویان گرافیک، عکاسی، هنر و معماری می باشند تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.

دوره های آموزش فتوشاپ حرفه ای جزو پر مخاطب ترین دوره های مجتمع قنی تهران نمایندگی انقلاب به شمار می رود زیرا که این دوره ها زیر نظر اساتید باتجربه و با سیستم های پیشرفته برگزار می گردد.

آموزش فتوشاپ حرفه ای

نحوه ثبت نام در دوره ی آموزش فتوشاپ حرفه ای

جهت ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ حرفه ای می توانید به دو صورت اینترنتی و حضوری اقدام نمایید که در روش اینترنتی شامل تخفیفات سایت می شوید.

برای ثبت نام در دوره ی آموزش فتوشاپ حرفه ای نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی ندارید و تمامی افراد می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.

پس از گذراندن دوره ی آموزش فتوشاپ به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود که با آن می توانند به سرعت جذب بازارکار شوند.

پیشنهاد می کنیم که جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و نحوه برگزاری آن ها با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی