مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

آموزش فتوشاپ عکس

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۹ ب.ظ

آموزش فتوشاپ عکس

جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ عکس می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید تا این دوره ها زیر نظر اساتید با تجربه آموزش ببینید.

دوره های آموزش فتوشاپ عکس به دلیل وجود بازارکار فراوان هر ساله جزو دوره های پر مخاطب مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب محسوب می شود.

برای یادیگری فتوشاپ برای عکس، باید نرم افزار فتوشاپ را به خوبی بلد باشید و به تمامی افزونه ها و قابلیت های آن مسلط باشید.

با یادگیری نرم افزار فتوشاپ شما می توانید در زمینه ی طراحی و ویرایش عکس فعالیت نمایید و یک کسب و کار باری خود راه بیندازید.

به علت کاربردی بودن این نرم افزار شما می توانید بلا فاصله بعد از یادگیری انواع پوسترها، بنرها، بروشور و عکس های تبلیغاتی را طراحی نمایید.

بازارکار طراحی و ویرایش عکس و تصاویر همیشه داغ بوده است و تا کنون توانسته افراد زیادی را به خود جذب نماید.

نرم افزار فتوشاپ که یک نرم افزار تخصصی در زمینه ویرایش و طراحی عکس می باشد از محصولات شرکت ادوبی می باشد.

پیشنهاد می کنیم که هر چه زودتر در دوره های آموزش فتوشاپ عکس ثبت نام کنید زیرا این دوره ها به سرعت در حال پر شدن می باشد.

آموزش فتوشاپ عکس

ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ عکس

این دوره ها هر ساله در یک دوره ی 60 ساعته برگزار می شود و شرکت برای تمامی علاقمندان آزاد می باشد و نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی نمی باشد.

پس از گذراندن دوره های آموزش فتوشاپ عکس به هنرجویان از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه ارائه می شود که این مدرک مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و نحوه برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی