مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۳ ب.ظ

آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای

برای آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای باید به یک موسسه ی آموزشی عالی مراجعه نمایید و برای این کار می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید.

آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای زیر نظر اساتید با تجربه ی این مجموعه برگزار می شود و هر ساله هنرجویان بسیاری در این دوره ها شرکت می نمایند.

انتخاب موسسه ای آموزشی برای یادگیری دوره های مورد نظر بسیار مهم می باشد به دلیل این که نوع آموزش های هر موسسه با موسسه ی دیگری تفاوت دارد.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله دوره های مختلفی را برگزار کرده است که این نشان دهنده ی اعتماد شما به این مجموعه می باشد.

برای این که شما یک طراح حرفه ای شوید باید آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای را پشت سر بگذارید و تمامی نکات آن را به خوبی یاد بگیرید.

افرادی که میخواهند کارهای گرافیستی، فیلم سازی، انیمیشن سازی، بازی های کامیپوتری و طراحی های سه بعدی انجام دهند پیشنهاد می کنیم که حتما در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای شرکت داشته باشند.

شما با یادگیری آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای می توانید یک کسب و کار راه بیندازید و حتی به استخدام شرکت های دولتی و خصوصی در بیایید.

آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای

آموزش نرم افزار 3D Max با مدرک معتبر

پس از گذراندن دوره ی آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای به شما یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود.

این مدرک معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و با آن می توانید در شرکت های دولتی و خصوصی مشغول به کار شوید.

جهت ثبت نام در دوره ی آموزش نرم افزار 3D Max می توانید به تقویم آموزشی سایت مراجعه و به صورت آنلاین در این دوره ثبت نام نمایید تا شامل تخفیفات این مجموعه شوید.

نظرات  (۱)

بسیار عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی