مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ب.ظ

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای برای آن دسته از افرادی که می خواهند این نرم افزار را به صورت کامل یاد بگیرند، در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد.

هدف از برگزاری دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای این است که هنرجویان به صورت کامل به نرم افزار فتوشاپ تسلط پیدا کنند.

با یادگیری کامل نرم افزار فتوشاپ، هنرجویان می توانند برای خود یک کسب و کار راه بیندازند و حتی می توانند در شرکت های مورد نظر استخدام شوند.

فتوشاپ یک نرم افزار کاربردی در زمینه ویرایش و طراحی تصاویر می باشد و با این نرم افزار می توان طراحی های فوق العاده ای انجام داد.

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای

چه کارهایی می توان با نرم افزار فتوشاپ انجام داد؟

نرم افزار فتوشاپ با قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد می تواند هر تصویری را ویرایش یا طراحی کند به طوری تغییرات قابل تشخیص نباشد.

با نرم افزار فتوشاپ می توان انواه طراحی ها مانند طراحی بنر، طراحی پوستر، طراحی بروشور و حتی ویرایش تصاویر را به راحتی انجام داد.

نرم افزار فتوشاپ بیشتر به کسانی کمک می کند که با کارهایی مانند عکاسی، گرافیگ، هنر و ... سروکار دارند.

ثبت نام در دوره های جدید آموزش فتوشاپ

دوره های جدید آموزش فتوشاپ برای آن دسته از افرادی که نتوانستند در دوره ی قبلی ثبت نام کنند می باشد و شما می توانید همین حالا ثبت نام نمایید.

به دلیل استقبال هنرجویان، دوره های آموزش فتوشاپ جزء محبوب ترین دوره ها این مجتمع می باشد و به سرعت در حال تکمیل ظرفیت می باشد.

یکی از موضوعات مهمی که وجود دارد این است که مدرکی که از مجتمع فنی تهران دریافت می کنید، معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود.

این مدرک دو زبانه می باشد و با آن می توانید به راحتی وارد بازارکار شوید و می توانید آن را به شرکت های دولتی و خصوصی ارائه دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی