مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

هدف از برگزاری دوره آموزش فتوشاپ

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۴۸ ب.ظ

هدف از برگزاری دوره آموزش فتوشاپ

هدف از برگزاری دوره آموزش فتوشاپ این است که هنرجویان با نرم افزارهای گرافیکی و طراحی بتوانند کار کنند و با این نرم افزار می توان کارهای برزگی انجام داد.

بسیاری از کسانی که در صنعت فیلم سازی و انیمیشن سازی فعالیت می کنند به نرم افزارهای گرافیکی از جمله فتوشاپ، افترافکت و 3D Max تسلط دارند.

همچنین دانشجویان رشته های هنر، گرافیک، عکاسی و معماری باید حداقل به یکی از نرم افزارهای گرافیکی و طراحی تسلط کامل داشته باشند.

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار تخصصی و کاربردی در زمینه ویرایش و طراحی تصاویر می باشد و مخاطبان بسیار زیادی دارد.

نرم افزار فتوشاپ از محصولات شرکت ادوبی می باشد که این شرکت محصولات کاربردی زیادی وارد بازار کرده است و آخرین نسخه نرم افزار فتوشاپ در سال 2017 به بازار عرضه شد.

با ظهور نرم افزار فتوشاپ طراحان کم کم رو به این نرم افزار آوردند و توانستند با کمک گرفتن از این نرم افزار کارهای بزرگی انجام دهند.

هدف از برگزاری دوره آموزش فتوشاپ

اهداف دوره آموزش فتوشاپ

  • پس از پایان دوره، هنرجویان به تمامی بخش های نرم افزار فتوشاپ تسلط داشته باشند.
  • هنرجویان بتوانند با تمام ابزارها و پلاگین ها نرم افزار کار کنند و بتوانند انواع طراحی ها را انجام دهند.
  • هنرجویان باید بتوانند انواع کارت های ویزیت، کاتالوگ و بروشورها را طراحی نماید.
  • هنرجویان باید بتوانند انواع عکس ها و تصویر را ویرایش نمایند.

ثبت نام در دوره آموزش فتوشاپ

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که نتوانستید در دوره های قبلی آموزش فتوشاپ شرکت نمایید، می توانند در دوره جدید آموزش فتوشاپ ثبت نام نمایید.

این دوره ها در حال حاضر در حال پذیرش هنرجو می باشد و شما می توانید همین حالا از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها می توانید به صورت تلفنی و یا حضوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی