مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

کلاس آموزش فتوشاپ عکس

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۴۲ ب.ظ

کلاس آموزش فتوشاپ عکس

برگزاری کلاس آموزش فتوشاپ عکس در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی می باشد.

کلاس های جدید آموزش فتوشاپ عکس در حال حاضر در حال پذیرش هنرجو می باشد و شما همین حالا می توانید از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام نمایید.

به دلیل استقبال هنرجویان، کلاس آموزش فتوشاپ عکس به زودی برگزار خواهد شد و اگر نتوانستید در دوره ی قبل ثبت نام نمایید، می توانید در این دوره شرکت داشته باشید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از برترین مجموعه های آموزشی کشور می باشد که در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به آن بسیار آسان می باشد.

کلاس آموزش فتوشاپ عکس

سرفصل های کلاس آموزش فتوشاپ عکس

  • آشنایی با محیط برنامه و نحوه نصب آن
  • آشنایی با پلاگین ها و ابزارهای نرم افزار فتوشاپ
  • کاربرد ابزارها و آشنایی با رنگ ها
  • آشنایی و کاربرد فرمت های قلم
  • آموزش تنظیمات
  • کاربرد فیلترها
  • آموزش افکت ها و مدهای ترکیبی
  • آموزش فتوشاپ سه بعدی
  • و …

کاربرد نرم افزار فتوشاپ

از زمانی که نرم افزار فتوشاپ وارد بازار شده است، تمامی کاربران به نوعی وابسته به آن هستند و اکثر کارهای خود را به کمک این نرم افزار انجام می دهند.

نرم افزار فتوشاپ در جاهای بسیاری از جمله شرکت های تبلیغاتی، انیمیشن سازی، ناشرین مجلات و کتاب ها، چاپخانه ها، طراحی گرافیک، نقاشی هنری، عکاسی و طراحی سایت کاربرد فراوانی دارد.

اکثر مخاطبانی که در کلاس آموزش فتوشاپ عکس شرکت می کنند، دانشجویان معماری، هنر، عکاسی و گرافیک می باشند و این نرم افزار می تواند کمک بسیار زیادی به آن ها بکند.

از این نرم افزار می توان در طراحی و ویرایش عکس و یا حتی طراحی های معماری و صنعتی استفاده کرد و می توان طرح مورد نظر را به جزییات بیشتری ترسیم کرد.

شما می توانید جهت شرکت در کلاس آموزش فتوشاپ به دو روش حضوری و اینترنتی اقدام نمایید که در هر دو روش می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

فیزیوتراپی در منزل

طب سوزنی در منزل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی