مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

5 روش فوق العاده برای آموزش سریع اکسل

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸ ق.ظ

5 روش فوق العاده برای آموزش سریع اکسل

آموزش سریع اکسل امروزه یکی از نیاز های ضروری محیط کار و شرایط استخدام شدن در محلی  تسط بر اکسل میباشد اما به دلیل داشتن دانش سطحی از اکسل از آن ترس دارند و یا اصلا هیچ اطلاعاتی راجع به آن ندارند.

اگر شما شاغل هستید و یا  باید خیلی سریع به اکسل مسلط شوید با ما در ادامه همراه باشید تا با 5 روش طلایی به شما یاد دهیم که در کوتاه ترین زمان به اکسل مسلط شوید.

1. نفس عمیق بکشید

تا اسم اکسل میاد بعضی ها اصلا میگن خوب نیست و بعضی ها اصلا به اسم این نرم افزار مهم آلرژی دارند.

اما دلیل اینکه به این صورت شکل بدی تو ذهن ایجاد شده چیست؟

خیلی از شما ها که قصد یادگیری اکسل دارید با خود حتما فکر میکنید که اکسل همش  فرمول نویسی و سخته و با خود میگید اگه میخواستم ریاضی بخونم دانشگاهمو ادامه میدادم.

باید بگم اگر این تفکر شما هست سخت در اشتباه هستید. اکسل فرمول نویسی بسیار ساده و راحتی داره که اصلا با ریاضی سخت دانشگاه قابل قیاس نیست به حدی که حتی یک دانش آموز کلاس چهارم  هم امکان یادگیری اکسل رو داره.

پس برای یک بار هم که شده با این نرم افزار دوست داشتنی و جذاب طرح رفاقت بچینید.

پیشنهاد ما برای شروع شما آموزش مجازی اکسل 2010 

آموزش سریع اکسل

2. کنجکاو باشید در اکسل

پس از باز کردن نرم افزار اکسل سر برگ هایی رو مشاهده میکنید که هر زبانه اسم مختلقی دارد و بخش های مختلفی در آن گنجانده شده است. اگر روی هر کدام که کلیک کنید شاهد عملیات و پردازش خاص فوق خواهید بود.

در یادگیری بسیار کنجکاو باشید و هیچ دکمه ای رو تست نشده جای نگذارید.

پیشنهاد ما برای این مرحله بعد از آموزش مجازی اکسل مقدماتی آموزش اکسل پیشرفته می باشد.

 

جهت ادامه مطلب وارد سایت نیمکت آنلاین مقاله آموزش سریع اکسل شوید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی