مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

آموزش زبان انگلیسی

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۵:۱۲ ب.ظ

این دوره ها با حضور بهترین اساتید و برنامه ی جامع یادگیری چهار مهارت در روز های زوج و فرد به صورت گروهی و خصوصی برگزار میشود. در پایان این دوره گواهینامه مجتمع فنی تهران به دانش پذیران اعطا میشود.

دوره های آمادگی آزمون آیلتس با بهره گیری از بهترین منابع آموزشی و برنامه ی جامع چکیده ی سالها تجریه تدریس اساتید این حوزه می باشد.

اگر در شهرهای دیگر ساکن هستید می توانید به صورت انلاین در کلاسها شرکت کنید.

در کنار آموزش زبان انگلیسی، زبان های فرانسه آلمانی و ترکی استانبولی به صورت گروهی و خصوصی ارایه می شود و مانند کلاسها زبان انگلیسی به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد.

یکی از وجوه تمایز و دلایل موفقیت زبان اموزان این مرکز ارزیابی مستر از روند کلاس و یادگیری شخص می باشد و با در نظر گرفتن این مطلب که برای اشخاص مختلف راههای یادگیری متفاوت خواهد بود افراد در طی آموزش با نقاط ضعف خود آشنا میشود و با مشاوره گرفتن و ارایه ی راه حل از سوی کارشناسان تلاش به رفع آنها خواهند کرد.

 

در این کلاسها برای نتیجه گیری حد اکثری در کنار بروزترین مطالب از بهترین منابع زبان خبر سخنرانی ها و روش های شبیه سازی حضور در محیط هایی که شخص ملزم به استفاده از زبان انگلیسی ست بهره گرفته میشود.

 

این موضوع که شما عزیزان به زبان دومی مانند زبان انگلیسی مسلط باشید شانس شما را برای پیدا کردن شغل مناسب در یک شرکت چند ملیتی در کشور خود و یا یافتن کار در خارج از کشور بیشتر خواهد کرد. انگلیسی، زبان ارتباطات بین المللی، رسانه ها و اینترنت است بنابراین یادگیری این زبان برای داشتن معاشرت، سرگرمی و همچنین پیدا کردن یک شغل خوب از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

دوره های آموزش زبان انگلیسی نیز مانند دیگر دوره های آموزشی که در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب برگذار می شود زیر نظر بهترین اساتید با بهترین و به روز ترین متدهای آموزشی برگذار خواهد شد تا در کم ترین زمان ممکن دانشپذیران به این زبان بین المللی و جذاب مسلط شوند

  • hamid ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی