مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

دوره های جدید آموزش فتوشاپ

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۵ ب.ظ

دوره های جدید آموزش فتوشاپ

جهت شرکت در دوره های جدید آموزش فتوشاپ می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید تا شامل تخفیفات این مجموعه شوید.

دوره های جدید آموزش فتوشاپ به دلیل استقبال هنرجویان برگزار می گردد و این دوره ها به سرعت در حال تکمیل ظرفیت می باشد و پیشنهاد می کنیم که همین حالا ثبت نام نمایید.

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کاربردی و تخصصی در زمینه ویرایش و طراحی عکس می باشد که با آن می توانید هر نوع تصویری را ویرایش یا خلق نمایید.

قابلیت ها و افزونه های نرم افزار فتوشاپ این نرم افزار را خاص کرده است و آخرین و کاملترین نسخه ی آن در سال 2017 وارد بازار شد و در حال حاضر در دسترس همه قرار دارد.

با نرم افزار فتوشاپ می توان کارهای گرافیکی مانند طراحی بنر، طراحی بروشور، طراحی پوستر و طراحی عکس را به راحتی انجام داد.

برای این که بتوانید تمامی کارهای فوق را انجام دهید، باید در دوره های آموزش فتوشاپ شرکت داشته باشید تا به یک طراح واقعی تبدیل شوید.

دوره های جدید آموزش فتوشاپ

دوره های جدید آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

دوره های جدید آموزش فتوشاپ زیر نظر اساتید با تجربه و مجرب برگزار می گردد و این کلاس ها در یک دوره ی 60 ساله برگزار می گردد.

پس از گذراندن دوره ی آموزش فتوشاپ به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود که با آن می توانند وارد بازارکار شوند.

هنرجویان مدرکی که از مجتمع فنی تهران دریافت می کنند، معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و این مدرک ها مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و تاریخ برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آموزش نرم افزار 3D Max

بلیچینگ

کامپوزیت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی