مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

آموزش طراحی دکوراسیون و معماری

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۱۹ ب.ظ

آموزش طراحی دکوراسیون و معماری

آموزش طراحی دکوراسیون و معماری یکی از کلاس هایی می باشد که دانشجویان هنر و معماری از آن استقبال می کنند.

کلاس های آموزش طراحی دکوراسیون و معماری هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید با تجربه و مجرب برگزار می شود.

این کلاس ها در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته برگزار می شود که علاقه مندان برای شرکت در هر دوره باید مدرک دوره ی قبل را داشته باشند.

اگر می خواهید بیشتر با مفهوم طراحی معماری و دکوراسیون داخلی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که حتما در این کلاس ها حضور پیدا کنید.

شما با یادگیری این حرفه می توانید دکوراسیون منازل خود و دیگران را به بهترین شکل طراحی کنید تا از آن لذت ببرید.

ترکیب معماری و طراحی داخلی می تواند جلوه های خاصی به خانه و زندگی شما بدهد به طوری که شما از زندگی خود لذت ببرید.

آموزش طراحی دکوراسیون و معماری

آشنایی با طراحی دکوراسیون

شما با شرکت در دوره های آموزش طراحی دکوراسیون داخلی با مفاهیمی مانند نورپردازی، ارگونومی، معماری، سبک شناسی و … آشنا می شوید.

امروزه شما می توانید تمام طراحی های ذهن خود را به کمک نرم افزارهای قدرتمند طراحی انجام دهید.

نرم افزارهایی مانند AutoCAD، 3DMax، V-Ray و Post Production که در زمینه طراحی می باشند و شما در دوره های آموزش طراحی دکوراسیون با آن ها آشنا می شوید.

شرکت در دوره های آموزش طراحی دکوراسیون

علاقه مندانی که می خواهند در دوره های آموزش طراحی دکوراسیون و معماری ثبت نام کنند می توانند از طریق همین سایت اقدام نمایند.

پس از اتمام هر دوره به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود.

توجه داشته باشید که دوره ی مقدماتی پیش نیاز ندارد و در دوره ی پیشرفته شما باید یک پروژه طراحی داخلی برای فارغ التحصیلی ارائه دهید.

مجتمع فنی تهران

  • hamid ahmadi

نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی