مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

آموزش فتوشاپ پوستر

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۳۳ ب.ظ

آموزش فتوشاپ پوستر

آموزش فتوشاپ پوستر یکی از آن شغل هایی است که می توان با آن به سرعت به پول رسید اما در این زمینه باید حرفه ای باشید تا بتوانید یک پوستر خوب طراحی کنید.

برای یادگیری آموزش فتوشاپ پوستر می توانید در دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت کنید تا این حرفه را در یک دوره ی 60 ساعته یاد بگیرید.

آموزش فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران می باشد و در حال حاضر این دوره ها به سرعت در حال پر شدن می باشد.

آموزش فتوشاپ پوستر

طراحی پوستر

طراحی پوستر یک کاره سلیقه ای و حرفه ای می باشد و با انجام این کار می توانید یک کسب و کار راه بیندازید تا به پول برسید.

برای طراحی پوستر شما به یک نرم افزار گرافیکی نیاز دارید که نرم افزار فتوشاپ بهترین و کامل ترین نرم افزار طراحی به شمار می رود.

نرم افزار فتوشاپ از محصولات شرکت ادوبی می باشد و این نرم افزار فقط برای طراحی و ویرایش عکس می باشد و با قابلیت هایی که دارد به یک نرم افزار تخصصی تبدیل شده است.

بسیاری از افراد هستند که به نرم افزار فتوشاپ تسلط کامل دارند اما نمی دانند که چطور و چگونه می توانند از آن پول در بیاورند.

برای شروع کار می توانند پوسترهای تبلیغاتی، بنر، بروشور یا عکس های مختلفی را ویرایش یا طراحی کنند تا خود را در این کار ثابت کنند.

شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ پوستر

برای یادگیری نرم افزار فتوشاپ شما می توانید به موسسات مختلفی مراجعه نمایید اما مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب این دوره ها را زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می کند.

همچنین پس از پایان دوره ها به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود که با آن می توانند وارد بازارکار شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری دوره ها و تاریخ شروع آن ها می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

نظرات  (۱)

سلام

وبلاگ خوب و پرمحتوایی دارید

خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید

 

دنبال = دنبال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی