مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات آموزشی یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

بلیچینگ | بلیچینگ دندان

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹ ق.ظ

بلیچینگ

دیگر نیازی به هزینه های میلیونی برای سفید کردن دندان نیست. قیمت مناسب و کیفیت کار عالی باعث شده است که مشتریان ما از خدمات بلیچینگ ما استفاده کنند دندان های درخشان به شما اعتماد به نفس می دهد!

دندانه یکی از بزرگترین مراکز بلیچینگ در ایران و خاورمیانه می باشد که  می تواند تمامی خدمات بلیچینگ را در اختیار شما قراردهد.

بلیچینگ دندان به معنای سفید کردن دندان می باشد و هدف افرادی که اینکار را انجام میدهند فقط زیبایی میباشد و هیچ خاصیت درمانی ندارد خیلی از افراد فکر میکنند در این روش لایه ای از روکش یا مواد به دندان اضافه میگردد که کاملا در اشتباه میباشند . اما به زبان ساده مواد با غلظت های مختلف بستگی به انتخاب شما بلیچینگ هوم یا آفیس بر روی سطح بیرونی دندان ها قرار داده میشود و این مواد به داخل سطح مینای دندان نفوذ کرده و رنگ رنگدانه ها را بستگی به جنس دندان شما چند درجه سفید تر میکند که این میزان سفیدی را مثل ونیر کامپوزیت یا لمینت نمیتوان از پیش تعیین کرد تا دقیقا رنگ مورد نظر متقاضی گردد.

اما این میزان سفیدی در بسیاری از افراد مورد رضایت و حتی بیشتر از حد انتظارشان میگردد و در بعضی افرادی که سن بالا دارند شاید میزان سفیدی 1 تا 2 درجه باشد که برایشان رضایت بخش نباشد . ما در این مقاله قصد داریم به سوالات متداول شما در زمینه بلیچینگ دندان پاسخ دهیم و شما را از قیمت پکیج های سایت مطلع سازیم.

بلیچینگ

تفاوت بلیچینگ و کامپوزیت یا لمینت در چیست ؟

در بلیچینگ خود دندان طبیعی شما چند درجه سفید میشود اما در کامپوزیت یا لمینت دندان شما تراش خورده و لایه ای از مواد کامپوزیتی یا روکش های دندانی به دندان شما اضافه میگردد .

بلیچینگ بهتر است یا کامپوزیت یا لمینت ؟

اگر دندان هایی زیبا و ردیف دارید قطعا پیشنهاد ما به شما این روش می باشد ولی اگر دندان هایی نامرتب دارید به وسیله کامپوزیت یا لمینت میتوانید ظاهری مرتب و دندان هایی سفید را به نمایش بگذارید

اما چیزی که بلیچینگ را نسبت به کامپوزیت ونیر و لمینت متمایز میکند این است که شما با دندان های سفید و زیبایی واقعی خودتان با اعتماد به نفس لبخند میزنید نه لبخندی مصنوئی که همه متوجه لایه ای اضافی روی دندان هایتان شوند، دندان های طبیعی شما تراش نمیخورند ، همیشه نیاز به مراقبت و مراجعه مکرر بابت شکستگی یا ترمیم مجدد و یا پولیش دندان بابت زرد شدن و کدر شدن دندان خود ندارید . و مهم تر از همه اینکه دندان هایتان دیرتر پوسیده میشود نسبت به افرادی که به لمینت و کامپوزیت روی می آورند . تازه در زمان دیدن فوتبال و یا سریال و … زمانیکه تخمه میخورید نگران شکستگی و لب پر شدن کامپوزیت دندان نمیشوید . برای اطلاعات کامل راجع به بلیچینگ آفیس و هوم حتما قسمت مورد نظر را به صورت کامل قبل از انجام آن مطالعه کنید.

  • hamid ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی